.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشگيري اجتماعي اولويت مهم انتظامي گلستان

معاون اجتماعي استان گلستان در مراسم افتتاح مكان جديد مركز مشاوره انتظامي استان پيشگيري اجتماعي را از اولويت هاي مهم انتظامي استان عنوان كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "ساوري" معاون اجتماعي استان گلستان در مراسم افتتاح مكان جديد مركز مشاوره انتظامي استان كه با حضور مسئولان روابط عمومي ادارات و نهادها و كليه كارشناسان مركز مشاوره انتظامي استان انجام شد، يكي از اولويت هاي مهم در بحث پيشگيري از آسيب ها را پيشگيري اجتماعي عنوان كرد و گفت: در پيشگيري اجتماعي اولويت با كارهاي فرهنگي و اقدامات مشاوره اي است و هرچه در مرحله فرهنگي خوب عمل كنيم، مشكلات در مرحله اجتماعي كمتر است و هرچه در حوزه اجتماعي كار شود نياز به اقدامات انتظامي كمتر خواهد شد .

وي به عملكرد مركز مشاوره انتظامي استان طي سالهاي گذشته پرداخت و افزود: طي سال گذشته 10 هزار و 761 مورد پرونده در مركز مشاوره و مددكاري كلانتري هاي استان تشكيل شد كه اين تعداد در 6 ماهه سال جاري 5 هزار و 17 مورد بوده است.

اين مقام انتظامي برگزاري نمايشگاه توسط مركز مشاوره انتظامي استان پيرامون پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي را طي 6 ماهه سال جاري 370 مورد عنوان كرد و گفت: طي اين مدت سه مورد مقالات علمي توسط كارشناسان مركز مشاوره استان در همايش ها و كنفرانس هاي علمي ارائه و 11 مورد طرح حمايت از قربانيان جرايم و آسيب ديدگان اجتماعي صورت گرفته است.

در ادامه اين مراسم خانم "قربان نژاد" از كارشناسان ارشد مركز مشاوره انتظامي استان به اهميت مشاوره در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي پرداخت و گفت: استفاده نادرست تعدادي از افراد از تكنولوژي موجب بروز آسيب هاي اجتماعي شده و مهمترين نهاد اجتماعي يعني خانواده را تحت تأثير خود قرار داده است.

وي با اشاره به حديثي از پيامبر اكرم حضرت محمد (ص) به اهميت مشاوره در زندگي انسانها پرداخت و گفت: هيچ كس از مشورت در زندگي بي نياز نخواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.76 seconds.